Akhernya.....puas aty que update fb...decoratelaa tula nyla whateverlaaa....gyla jdi!Mmgparah bdaq minx couple dgn aq,nk tima x?nolaaa!bknnyer aq knl..skulllaen doe!mera'u minx couple...alah lantq arr..pekukesah!Fobia btol aq dgn blog!ary2 kne btulkn!parah sparah parahparah...!pelek bin ajaib sper yg blog canteq 2!bley than kerw wat bebyk??huh=_= now im bz!!!grrrrr.........xnk kwn blog,bodoe je=P anyways thxs 2 Iz n no thxs for Hanistar.Nnti que tlg krg wat laq,blog****la sng.....no copy2....melaenkn ujian,huhuhu
Thursday, January 27
Subscribe to:
Post Comments (Atom)








No comments:
Post a Comment